Ofte stilte spørsmål

Frakt og levering 

Du vil motta en sendingsnummer på e-mail når varen din blir plukket opp av posten. Denne e-mailen kan ofte havne i søppelposten. For å spore varen kan du gå inn på denne linken. Varen din blir levert ut til nærmeste pick-up point til adressen du registerte i kjøpet. 

Produkthjelp og retur

Du kan angre på kjøp av varer fra Cratos innen 30 dager. Vi betaler returfrakten. For å benytte deg av åpent kjøp kontaker du oss her og vi veileder deg videre. Produktet må sendes tilbake i originalemballasje i samme stand som du mottok den i. Du får pengene tilbake 2-10 dager etter at varen er mottat.

Pris 

Den oppgitte prisen for varen og tjenester er den totale prisen kjøper skal betale. Denne prisen inkluderer alle avgifter og tilleggskostnader. Ytterligere kostnader som selger før kjøpet ikke har informert om, skal kjøper ikke bære. Vi forbeholder oss retten til å kunne endre pris på våre produkter til en hvilken som helst tid. Markedet er i stadig forandring og vi må ofte tilpasse prisene. Tilbud kan komme og gå men kvaliteten er konstant.